Grattis världens bästa bror och anna!

Vaknar klockan 9 imorrse av att man får veta att man blivit faster. F a s t e r ! =D
Som jag har längtat! Första gången det kommer en bebis i familjen & jag är så lycklig.
Allting hade gått jättebra och anna hade kört utan smärtstillande..
Hon är redan en supermorsa med andra ord!

Jag längtar så galet mycket tills jag får plocka upp Vilda i min famn för första gången:)
Håller mina tummar på att det blir imorgon!

Är så sjukt lycklig för min bror och annas skull. Jag kan inte tänka mig några personer som kommer bli bättre föräldrar än dom två. Vilda kan skatta sig lycklig!

De andra två bra sakerna som hände idag är att min bästa vän och älskade tindra fick glädjande nyheter:)
Sedan slog vi säljrekord på jobbet!

MYCKET bra dag med andra ord! Hur ska jag toppa det här?

Världens bästa bror och världens bästa anna.
Stort grattis till världens bästa ( ;D ) Vilda! <3


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0