Helt otroligt...



Jag funderar ju på att ta sånglektioner, för ibland när jag sjunger med i låtar kan jag faktiskt, ibland, tycka att det låter ganska bra.. Är ju musikalisk och sedan jag var liten har min familj och släkt tjatat på mig om att börja sjunga...
Men när man hör tjejer som denna sjunga helt jävla perfekt, ja då börjar man tänka om:D


Skriv en rad!
Postat av: Lindblå

Svar på kommentar i min blogg:



Neej, inte supermario! Dom hade inte det.. men spelade något annat jag spelade mycket, kommer bilder på bloggen inom typ 15 min. ;)



Men ja, Riktigt klockrent!!

2009-02-21 @ 16:24:54
URL: http://lindblaa.bloggerska.se
Postat av: Cecilia

Men OJ vad smickrad jag blev nu!!! Tusen tusen TACK för detta! Ska genast ladda ner låten du önskade och se om den är sångmaterial för mig haha

Detta gjorde mig glad :****

2009-02-21 @ 22:20:23
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0