Jag behöver hjälp..

Jag vill ju börja plugga, men frågan är vad tusan ska jag läsa?

Juridik verkar ju jätteintressant. Men då måste jag först läsa på komvux och sedan typ 9 år på högskola. Är det värt det?
Psykologi verkar ju oxå skitspännande, men det är ju samma där.

Skulle vilja arbeta med hundar, typ träna upp polishundar eller liknande. Men dom kurserna kostar skjortan =S
Skulle även kunna tänka mig att läsa inredning och design, är ju oxå skitkul, men där är det samma problem.

Vad ska man göra?

                                                                                               


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0