ojojoj..

detta hade kunnat sluta väldigt illa. jag hade blivit tvungen att fly landet..
GUD vilket nervpirrande program.. jag låg med huvudet i kudden och vågade knappt lyssna när dom skulle säga det avgörande, skulle caroline af ugglas representera sverige?
Tack gode gud för att det inte blev så..
Malene blev det som får tävla för sverige och det är helt okej för min del!
Jag gillar henne skarpt, hoppades inte på att hon skulle vinna först och främst direkt men som sagt helt okej!
Tror hon kan göra det riktigt bra och tror att europa kan gilla detta!

Men stay the night-alcazar.. jävlar vilken diskodänga! Jag älskar den och lyssnar redan nonstop!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0