säsongstart.

Ikväll börjar det äntligen igen. Desperate houswives.. längtan är nu över!



Jag är sjukling, så är glad att jag varit ledig idag och även morgondagen bjuder på ledighet.
& förhoppningsvis en längre sovmorgon. Kan ju säga att jag inte vart glad imorrse 07:10 när någon plingar som en galning på dörren. Glöm att jag öppnar tänker jag och somnar knappt om innan telefonen börjar.
Då är det älskling som vill att jag ska öppna dörren för vår hyresvärd, han ska komma in och byta vårt handfat.
Vafan! Meddelar man inte dagen innan om man ska komma så tidigt på morgonen!?

Skriv en rad!
Postat av: malin

Jaahmen puss igen då :) ses snart vore en kul ide =) puss

2009-03-03 @ 22:00:29
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0