Hon är så duktig..

Har länge velat göra om min header, men är det någonting jag är riktigt dålig på (haha lät som jag typ är bäst i allt, hmm ja) så är det datorer.
Min storebror brukar få spel på mig ibland för han förstår inte hur jag kan vara så oteknisk som är uppväxt på 2000-talet.
Men så är läget, palletten trillade inte ner hos alla. thats life!

Men tacka gudarna för att jag har en sån underbart duktig vän, Malin Lövström, som hjälpte mig.
På grund av henne slapp jag sitta timmar framför datorn (som jag tillslut säkerligen skulle slå sönder) och våndas.
Istället slängde hon ihop denna sjukt snygga header på typ 20 minuter. Ja hon är helt fantastisk denna tjej.

Jag älskar dig flicketös! Puss! & återigen TACK!

Tokmalin & hennes karl.

Skriv en rad!
Postat av: malin

Ahmen nuttan :) Love you to <3

2009-05-28 @ 08:52:29
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0