Mysdag på landet..

Imorrse var man ute och gick i 45 min, så jävla duktig, & så jävla varmt! Galet!
Sen blev det sill-lunch ute hos christers mamma.
Åkte därefter ut till mörtsjön och badade med lillasyster och pumah. Christer badade faktiskt oxå.
Jag blev nedduschad av pumah 2 ggr och det tyckte jag räckte för min del.
Pumah var galen & tyckte livet var fantastiskt :D
Blev även en glass i gnesta innan vi åkte hem till mamma & janne och grillade..

Mys på hög nivå! Vädret är top notch!




Skriv en rad!
Postat av: malin

Klart ni e bjudna då ;) De har jag, två stycken, och ska på tredje i sommar :)

2009-05-31 @ 21:55:18
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0