Helt slut!

Kört världens jobbigaste konditionspass. Orkade inte ens dricka vatten efteråt. Satt i omklädningsrummet i typ en kvart och undrade hur fan jag skulle orka ta mig hem. Kändes som jag skulle spy.
Härligt va? ;)

Hade satt in lite ny musik i ipoden, springmusik. Men en del låtar jag trodde skulle vara bra, var inte alls någon hit. Vad lyssnar ni på när ni springer för att orka?

Fick tips av min kollega maria igår om den här låten. Körde den idag & helt klart bästa låten. Var som sagt helt slut och den här låten kom i slutet. Aldrig att jag skulle gett upp. Även fast jag kanske borde ha gjort det:P


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0