Galet..

Har varit en galen dag på jobbet.. Regnat har resulterat i en smockad galleria.
Men det gör ingenting, jag gillart!
Tiden gick helt sjukt fort och jobbade med två "nya", nya för mig då alltså. Oxå underbara människor.
Trivs riktigt bra i gallerian!

Min träningsvärk i benen efter torsdagens benpass dödar mig långsamt. Varenda liten rörelse är en smärta utan dess like. Har gått runt och stönat och stånkat och haft mig på jobbet.
Att sätta sig på toan ska vi inte ens tala om.. ;)

Vi har ju för övrigt målat om vårat vardagsrum och det här är resultatet. Jag är mycket nöjd! Nu ska det bara in nya hyllor, ny tvbänk, tavlor och lite "katter" som min bror har döpt om pynt till.. Sen kommer det bli MYCKET fint! :D
Jag var grymt smutsik när jag målade, visar bilder senare :)

Statusen hemma just nu är att min katt is going nuts!
& jag undrar vart tusan min karl håller hus. Han är i södertälje vet jag, men jag får inte tag i han.. Hmm.

Skriv en rad!
Postat av: Felicia

sv: så lite så tack själv :D

jora jag mår toppen sj? :)

2009-10-03 @ 21:29:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: elin

haha, haft en bra helg ? =)

2009-10-04 @ 10:51:03
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: hehe ohja! :) spelar du också lr? ;p

fint rum ni har där :)

2009-10-20 @ 11:57:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0