Varför varför varför??

Usch, äpplet smakade skit. Varför? Jag borstade tänderna nyss.. Jaahaa, då förstår alla grejjen.
Varför funkar det inte likadant åt motsatt håll?
Blää, tandkrämen smakar skit, jag åt just en persika.. ???? WHY!?

Mums!

 


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-10-01 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

Här med inbjuder jag dig till devotes populäraste killblogg.

Ta chansen du också och läs dig över öronen.



/Er Beloni

2009-10-01 @ 23:29:52
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0