Nu jävlar..

Anmälan till polishögskolan är nu inskickad.
Anmälan till högskoleprov, inskickad & betald.
Första träningspasset på gymmet avklarat.

Nu gäller det bara att sätta näsan i historia och matteboken så jag kommer igång där oxå.
Fullsmäckat schema på jobb framöver oxå.

Jag gillar livet när det är full rulle.. :P Men min blogg går det sådär med. Hinner ju inte sitta så mkt vid datorn.
Men det gör inget =D Jag mår bra fan! =D

Helgen i snabbhet: Jobb, barnvakt åt tindra, promenad med storebror, myspromenad ute hos mamma med hästar, hundar, mor & syster. Middag och kärlek hos lina, ricardo och lillemannen!


Fan vad jag längtar tills den kommer på bio.
18e september!


Skriv en rad!
Postat av: Malin

Den ska vi se på premiären på fredag =) Myyyys!

2009-09-16 @ 22:10:44
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0