Dagens träning

Löprunda avklarad, frukost i magen. Nu: Gymmet. Sen: Jobb.

Löprundan gick så bra. Klarade mitt första delmål redan på första rundan. Ha! =D
Stor förändring sen förra året då jag var ute och promenerade och typ orkade springa i 1 minut :P
Skönt och se det iaf även fast min kondition fortfarande är sämst.
Nu kanske jag ligger på en 60 årig tjock, rökande kvinna istället för en 80åring.

På gymmet blir det bröst och armar. Gillart!
Så kul, tidigare i mitt liv har jag varit en riktig träningsnörd. Dansat & sportat i massor.
Men ALDRIG kört armar. & nu är det min favoritsyssla på gymmet, skumt va?

Snart så? ;)

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0