Dagens träning

Idag är jag helt galet trött. Tror det var sovstunden igår på dan som gjort mig lite konstig.
Kunde verkligen inte somna igårkväll och när klockan ringde imorse ville jag allvarligt talat bara dö.
Har varit sjukt trött på jobbet och ögonen känns grymt tunga. Men haft en sjukt rolig dag tsm med K2 iaf =D Och tårta för k1 blev det oxå.

Nu ska jag springa upp till gymmet. Det vaknas löp- & mage/rygg/axlar-träning.
Funderar på om jag ska ta mig en stund i solariet oxå, men risken är galet stor att jag somnar där och vaknar upp imorgonbitti :P
Det kanske inte är så roligt?

Nu kör vi. Jag & mina anja-pärsson-lår.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0