Dagens träning

Denna dagen började inte riktigt som gårdagen som för övrigt var en toppendag.
Nej, idag började dagen med ett förvirrande samtal. Min chef som ringde och undrade vart jag var, då jag visst låg i sängen fast jag redan borde varit på jobbet i 30 minuter =D haha.
Som tur är var det lugnt på jobbet så det gjorde inte så mkt att jag gled in 1 h sent.

Annars flöt jobbpasset på bra, även fast ögonlocken har kännts som bly. Så jävla trött.
Jag skyller allt på den där jävla sovpausen i förrgår mitt på dagen. Den satte mina rutiner i rubbning ;)

Så när jag kom hem idag efter jobbet blev det ett litet mellanmål i form av knäckemacka med mozzarella & avokade och självfallet det obligatoriska örtsaltet.. MUMS!
Sen tog jag en liten vilopaus framför ett avsnitt av gossip.

& nu har jag precis kommit hem från 1timmes spinning.
Så jävla jobbigt. Så jävla svettigt. Så jääävla skönt!
Imorgon 11.30 blir det ett pass igen. Och då blir det även arm/bröst-passet som jag hade tänkt och köra idag men verkligen inte orkade.

Oj, långt inlägg det blev =D Nu blir de och försöka proppa i sig mer av middagen, försöker töja min lilla magsäck (lr matsäck som jag råkade säga när jag skulle berätta de för min kollega,haha). Måste bli bättre på att få i mig mat, och framför allt mer mat. Nu när jag tränar som en tok så räcker det inte med den skiten jag stoppar i mig. Det som gör att jag är sjuk varannan vecka.
Men jag vet inte hur jag ska töja den, någon som har något tips? För jag blir mätt på några tuggor och sen får jag typ kvälvningar om jag försöker få i mig mer.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0