Dagens träning

Efter stängpasset, som trots allt flöt på, så blev det att dra direkt till gymmet.
Älskar och komma tid så sent. Tomt på folk och man kan verkligen ta ut sig på ett helt annat sätt.
Blev först 10 min crosstraining och sedan bröst och armar.
För första gången fick jag använda "dom stora" hantlarna =D
Inte dom där i silver utan "dom däär" svarta.
Dom som ligger där så fint. Dom som alla dom stora starka karlarna använder =D Yeeeiii..

Nästa vecka ska jag börja köra med att ta med mig block till gymmet så jag kan skriva upp vilka vikter jag tar.  Kan både vara bra och roligt och se vilka framsteg man gör.
Samt kan jag skriva detta här i bloggen så ni oxå kan få se vilka framsteg som görs. :P

Hade tänkt och hinna med och sola men tiden sprang iväg så blev att skynda sig hem när gymmet stängde och äta tacos istället.. Mums! Can´t get enough!

Alla äter så olika, hur äter ni?

Jag äter min tacos med qournfärs, helst i båtar med massa gräddfil och Massa tacosås.


hmm. det här skulle ju sparats igår, vet inte varför det inte gjorde det.. men men, här kommer det iaf =D

 


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0