Dagens träning

Idag efter jobbet drog jag hem och bytte om. Skulle följa med anna på "gympa".
Dock klarade jag ca 5 minuter av passet innan jag insåg att det var asfjantigt. Gillar heller inte tjejen som höll i det som är asvirrig och riktigt dålig om man frågar mig :P Men, vad vet jag?
Så jag smet ut och lämnade anna kvar där inne. Hakade istället på Christer och körde rygg, mage och axlar.
Blev ett ganska chillat pass men de var skönt ändå.

Imorgon blir det vila om jag inte känner mig friskare då all styrketräning för denna veckan är avklarad.
Laddar nog upp mig imorgon och återkommer med kondition på fredag skulle jag tro.
Om jag inte, mot förmodan, vaknar upp frisk imorgon? Vi kan väl hålla tummarna ihop?

Nu ska jag kolla på hockeyn och avnjuta min supergoda middag.
Tonfisk/pasta sallad.. med EGENGJORD dressing. Supergott! Kära nån vänner, jag kan =D

Är dock inte så jävla haj på hur mkt man ska göra=D haha lika bra, har man i fler dag, är ju inte så att jag tycker det är suuuperkul och laga mat :P





Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0