Jag är bäst, men hon är fan helt klart nr 2.

Idag blev de jobb. Inte alls kul och komma till jobbet och inse att man ska få jobba med en faema.
Vila i frid vår fina maskin :(
Blä!

Men, helt plötsligt var klockan 15.30 och det var dags och gå därifrån. Blev en träff och middag med loppan.
Nu ligger jag här och vilar mig.. Var så sjuukt trött imorse och har varit hela veckan. Vad är felet?

Undrar om denna kväll kommer bjuda på någonting intressant. Klockan är ju iofs redan ganska mkt och har ju inte hänt något ännu men :)
Har iaf bytt så jag slipper öppna imorgon. Ska bli skönt och få sova ut.
Kanske hinna med en sväng till gymmet oxå om man har tur =D

Pink är min idol. Hon är grym!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0