lååång dag med mkt kaffe

Igår blev det mkt kaffe i huvudet. Först jobb till 15.
Sen hängde jag med min baristacoach och kollade på när han höll i en baristautbildning.
Var riktigt najs.. Gött med lite repetion oxå...
Sen hakade jag även på till johan och nyström och där blev de, högst förvånande va, lite mer kaffe.
Var väldigt intressant och lärorikt iaf =D Även om min mage kanske inte tyckte samma sak.

Nu blir de vila en stund.. ledig men kan som vanligt inte sova ut speciellt länge..
Ska se några avsnitt av desperate, greys och kanske lite gossip oxå :) hehe..
Sen blir det gymmet och sen göra sig redo för kvällen..

Vin med mina bästaste kollegor =D Jag gillart!

Världens underbaraste maria kommer =D

& jag håller mina tummar på att världens bästa pontus kommer oxå =D



Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0