Men fan!

Okej, sämre uppdatering än nånsin, men och?

Helgen var lyckad. Förutom den lilla detaljen att min väska blev snodd, hittad på herrarnas. Tömd.
Hejdå mobil, hejdå ipod & hejdå kameran!
Fan oxå! Varför vill folk alltid ta mina grejjer? Seriöst asså, död åt er!

Är mest ledsen över kameran. Men ska försöka kolla upp hur de gäller med försäkringen, har ju faktiskt skaffat drulle efter sista gången allt blev snott. Men man måste ha kvitto på grejjerna vad jag förstått?
Vem har kvar sånt!?

Aja, och har ingen telefon jag kan ringa med heller. Måste nog ta och ringa ifrån jobbet imorgon och kolla lite. Samt ringa polisen och komplettera, kom inte ihåg att jag hade ipoden i väskan när jag ringde och anmälde stölden.

Bor hos bror och anna denna vecka då dom jävlarna är på rhodos! Vill oxå! =D Men, det är dom kanske värda? kanske.. haha =D

hahahaha!! Typ så arg var jag i lördags, lr nej. Tog en tequila till och ryckte på axlarna. Vad ska man göra :P


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0