Middag a la mig själv

Nu sitter jag och ska precis ta första tuggan av maten jag slängt ihop.
Pasta med en sås jag gjort på grädde, vitt vin, currypasta, lök, tomat & crabsticks..
Jag kan om jag vill!.. Säger jag kaxigt innan jag har smakat! =D

Träningspasset var galet skönt. 30 min löpning, 1h styrka & stretch.
Så härligt och gå lätt ifrån gymmet och känna att man är grym. Lika härligt varje gång!


Har en fundering i mitt huvud. Det gör mig lite ledsen. Lr det känns ledsamt.
Kommer nog kännas rätt tugnt just dessa "vissa" dagar framöver.
Dom speciella dagarna man upplevde ihop. Inte som ensam.

Men detta är ju det bästa, så det är bara bita ihop och kämpa på.

Okej, det där kanske ni inte förstod ett piss av, men. Det skiter jag i =P

Våren är här, låt den stanna & chockera oss fan in med fler snödagar! =D

Update: Maten smakade ypperligt! ;)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0