Mot jobbet..

Hade tänkt och kliva upp tidigt imorse och dra till gymmet innan jobbet idag, då det tydligen stänger kl 20 ikväll istället för 21.30.. ÅH! 24seven var de ja.. :S
Men när jag vaknade till och kände att "yes, jag e pigg" och trodde att klockan var tidigt för klockan inte hade ringt. Men, det hade den visst redan gjort... :/

Men men, nu ska jag kila till jobbet. Undrar hur denna dag kommer bli. Kaos eller lugnt som i graven?

Träffade ju bästaste jonas och emma förra veckan:) Mys!


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

SV: Hehe Ja det är sant, såg nog ganska roligt ut för ngn utifrån för jag fick göra mina varma mackor på golvet i vardagsrummer för det var enda stället elen funkade på..



Har inte 24 seven öppet så att man kan dra sitt kort och komma in dygnet runt?

2010-04-01 @ 10:56:00
Postat av: Louise

Haha i knooow :P Ja det skulle vara pricken över i:t ;) Jag kan dock inte godkänna din kommentar fören imorrn, vill ju lura massa :P

2010-04-01 @ 15:43:15
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

Fin blogg! :)

2010-04-02 @ 16:45:27
URL: http://smileybiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0