Skon heter Felicia

Den måste jag ju bara ha :)

 


Skriv en rad!
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag spelar på en italiensk sida men tror reglerna är ungefär samma som på svenska. det kostar inget att bli medlem, sen kan man välja att spela gratis eller med pengar. jag spelar oftast sit & go där man är drygt 10 personer. man kan spela för olika mycket pengar. jag spelar antingen för 10 kronor, då vinner trean 16, tvåan 24 och ettan 40 kronor. eller för 30 och då vinner tran 50, tvåan 80 och ettan 120. sen finns det freeroll, vilket är gratisturneringar där man är drygt 2000 spelare. men om man kommer bland 300 bästa så vinner man pengar =)

2010-04-20 @ 19:59:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

hejsan ;P jodå du kan nog "stjäla" den, är ju inte på någon människa eller så utan på en toalett ;)

2010-04-21 @ 11:03:36
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0