Himlen har öppnat sig..

Jag har A L D R I G varit med om liknande.

Cyklade hem från jobbet, halvvägs hem öppnar himlen sig. Det öser ner.
Tog 3 sekunder sen var jag plaskblöt. Mitt hårt var helt dyngsurt, tom med väska var blöt. Folk stod under träd och tog skydd. Cyklade förbi ett par, jag bara tittade på dom och sa "vad hääänder"
Hahaa...
Kom mer vatten än ur duschen seriöst.

Försökte filma men blev inte riktigt samma resultat..


Skriv en rad!
Postat av: Louise

Det regnet har vi haft i typ tre veckor här i Skåne. Bland annat i lördags när vi hade kräftskiva och skulle sitta ute. Under partytält... som inte höll för så mkt regn. Det var inte mkt som var torrt om man säger så...

2010-08-21 @ 18:33:20
URL: http://queenofmyworld.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0