Who are you guuuuys??

Nya inlägg, nya läsare..
Vilka är ni? någon kanske vågar skriva hej? =D

Igår hade jag svårt och somna, tror det är för jag vänt på dygnet under semestern..
Men tro mig.. efter denna dag.. med jobb i ca 13 timmar, ensam(!) kommer jag inte ha nåågra som helst problem med att tvärslockna!



Garvar för övrigt åt mig själv som slängde ur mig meningen -> "Åh gud min herre" .
Ibland är jag för jävla rolig!

googlade "herre min gud" och denna hunk-a-dunken kom upp..

& ja, vi är redan gifta.. så sryyyy! ;)


Skriv en rad!
Postat av: B E C C A

SVAR: Haha, ja det är supergott! :)

2010-08-19 @ 23:44:02
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0