konstiga tanke..

Slog mig just att jag glömt bort att du existerar.
Slog mig precis att jag varken tänkt på dig eller hört från dig på väldigt länge.

Är snart dags för jul och för första gången vet jag inte om jag vill fira den med dig/er.
Dig har jag träffat 2 ggr på 1 år, min bror träffade jag sist förra julen.
Fast vi bor i samma stadsdel.
Vet inte vilka ni är eller vad ni gillar.

Jag känner inte dig
Du känner inte mig.

Det ända jag vet är att jag är din dotter & du ska vara min pappa?

Skriv en rad!
Postat av: Malin

Älskling, pappa är inte något man är - det är något man blir.

2010-12-11 @ 11:13:11
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0