Dagens träning

Benpass.

Benpress. 3x12. 35kg.
Benböj med hantlar. 3x12. 10kg i varje hantel.
Utfall med hantlar. 3x12. 6 kg i varje hantel.
Framsida lår maskin. 3x12. 35kg.
Vad maskin 1. 3x12, 65 kg.
Vad maskin 2. 3x12. osäker på vikt.

Körde även lite mage efter stretchningen. Mkt skönt pass som avslutades med en mkt skön dusch =D
Imorgon kör jag vila då jag tänkte försöka ta mig på ett spinningpass på lördag. Ska bli najs!

Nu håller jag på och lagar mat. Potatis, sejfilé och spenat. HAHA, och nej jag är oftast inte så  extremt nyttig, men vafan har ju inget annat kvar här hemma. Löning imorgon för den som inte märkt detta på kontot! Men det gör mig inte så mkt, för jag älskar spenat! Mmmm!

Såg för övrigt världens roligaste sak påväg ifrån gymmet.. Avslöjar vad i nästa inlägg =P


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0