kärlekshelg

Igår när jag slutade kom christer och mötte mig vid jobbet.
Gick ut och åt god middag & sedan gick vi och såg filmen Valentines Day.
Filmen som blivit sågad av media men lockar tittare med massvis med kända ansikten.
Vi tyckte filmen var bra. & helt klart värd att se. Rolig och charmig!

När vi kom hem drack vi lite mousserande och åt jordgubbar, äpple och vindruvor doppad i smält vit choklad.. Mums =D
Sen slockna vi i sängen framför os med världens största magar. Haha.

Idag har vi degat på soffan hela dan, dukade upp "brunch" med scones, sylt, makrill, äggröra och massa gott . Jag har glott på os och christer har mest blundat =D
Jag är som vanligt sjuk igen &  inte ens förvånad längre.
Tror (och håller tummarna på detta) att jag inte kommer bli sängliggandes. Har vilat mig ordentligt idag och ätit mediciner och piller :D haha.

Nej, nu ska jag återgå till mina nyinförskaffade grillchips ;)

Borde kanske skrivit Ätar-helg istället för kärlekshelg? :)
Haha, nejdå;) Jag älskar min karl! oftast ;-)




Skriv en rad!
Postat av: Malin

Myspyspys! <3 Puss

2010-02-18 @ 23:18:23
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0