Va fan!?

Okej, jag är sjukt sent ute men, hey, jag kollar inte på teve jämt!

Hur FAN kunde Agneta Sjödin åka ur lets dance!? Det är ju fanimej ett jävla skämt!
WILLY!? Elin kling? Birro? vafan. alla förutom claudio är ju sämre än agneta!
Plus att agnetas danspartner Tobias Karlsson är fanimej den bästa.

ÅÅÅÅH vad arg jag blir! Nu är det iaf bara claudia som kan vinna. Grattis tv4 och svenska (skit) folket, nu vet vi redan vem som vinner. Så går det.

Hon är min nya idol!




Skriv en rad!
Postat av: Martina

HEj gumman,



dags att uppdatera tycker jag!



/M

2010-02-09 @ 19:16:28
Postat av: Malin

hihi :) ja hoppas hon blir massa sööööt :)

2010-02-11 @ 14:23:29
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0