Veckans träning..

Har varit sjukt dålig på att blogga den här veckan.
Men hänt en grej som gjort att jag inte haft så mkt motivation.. Inte till någonting faktiskt.
Men men så är livet.

Har iaf tränat som en tok =D Och jag gillart!

I måndags blev det styrka. Armar och bröst.
I Tisdags blev det konditionsträning. 30 min löpband.
Igår styrka. rygg, axlar och mage. Gick även på crosstrainingmaskinen i 20min.
Idag blev det konditionspass. Kände att jag inte riktigt hade motivationen på min sida och kände mig trött så tog hjälp av ett Step-pass för att få lite puschning:) Hade inte provat det innan.
Var jobbigt och bra träning. Kul och samtidigt var man tvungen och tänka lite och kordinera kroppen.
Det gillar vi =D Hör på det här, jag är mest svettig om knäna? Haha, är inte det konstigt?


Efter jobbet & innan träning han jag gå lite i affärer. :) Blev ett par "treggings" som hm kallar det.
Ett par lackleggings och ett par gråa uggs.
Det är så mysigt och gå i affärerna nu. Alla har börjat fått in vår kläderna.. Om vädret bara ger med sig nu så vi kan få lite sol och vårkänsla =D Det vore nått.

Hitta tussilago vid sidan om vägen när man gick hem från skolan när man var liten, det är vårkänslor det.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0