åh. När ska allt bli som vanligt igen?

Packade min träningsväska med mina nya fina träningskläder och mina nya sköna träningshandskar.
Så lycklig över att jag imorgon äntligen skulle få återvända till gymmet efter mitt uppehåll under jul och nyår då jag inte hunnit med.. Så har dom bara öpper till 20 imorgon? Varför då?
Det är väl inte jul och nyår fortfarande, varför då ha sånna tider?
Imorgon vill jag att allt ska va som vanligt igen! ÅH!

och jag som var så jävla sugen!

Dom har bara öppet till 16 på onsdag, vad är det för special dag då?

Skriv en rad!
Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

Jahaaaa det var så du menade , missuppfattade helt ;D Det gör du inne på bloglovin. Där längst upp bredvid "nya inlägg" står det "konto" - tryck på den. Sen står det "knappar och ikoner" - tyck på den och voila ! Där hittar du de räknarna :) Hoppas du förstod, skriv tillbaka annars så ska jag försöka förklara mer :)

2010-01-03 @ 23:44:53
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: vesna

ha en fin dag=)

2010-01-04 @ 07:03:43
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0