Back to reality

När är jag hemma ifrån en underbart mysig helg.
Direkt när jag slutade i fredags drog jag och hjärtat ut till mamma och janne.
Christer fick bli hundvakt medans vi andra (jag, mamma, lillasyster och janne) lastade in hästarna i transporten och sedan åkte iväg till Bärby (en bit utanför uppsala).
Där har vi tillbringat en helg tillsammans med 4 andra och haft ridläger.
2 ridpass om dagen och därimellan har man tittat på den andra gruppen, ätit god mat, myst & vilat lite snabba stunder=D
I lördags efter en hel dag med ridning blev det lite god dricka och bad i varm badtunna. Otroligt härligt efter att varit frusen i 1½ dag =D
& nu sitter jag här hemma. Fy. ångest över att jobba imorrn. Vill vara ledig mer =D
Var helt säker på att jag började 12, skönt med sovmorgon. Men nej, börjar vist 7.45.
Så nu ska min frusna kropp krypa ner under värmefilten och somna in för natten.

Haft en underbar helg iaf!

Jag & Julia kollar oc på vägen dit :)

Världens finaste mamma.

<3

Huuur skönt som helst!

Blev långt inlägg och många bilder.. men :) Ja, så blir det. Godnatt.


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

Ser myspys ut! :)

2010-01-31 @ 22:12:59
Postat av: Cilla

Åh,det är ju islänningar.Det ser ut som det varit roligt =D

2010-02-02 @ 22:13:07
URL: http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0