Bra start på dagen.

Idag utlovas första "Dagens träning". Tror jag =D
Ska snart kila iväg och hämta Tindra. Barnvakt står på schemat.
Hm, det var roligare att vara barnvakt på sommarn när man kunde leka i parken, vad ska man göra nu?
Åka pulka ville jag göra men hittar inte mina förbannade täckbyxor. Dom måste jag hitta.
Annars blir de kallt som fan i skidbacken sen ;)


Har precis käkat frukost.

Recept på min superfrukost:

Havregrynsgröt
Linfrö
1 ägg
Blåbär
Kanel
Honung
Mjölk

Supergod, sypernyttig och superenkel ;)

Skriv en rad!
Postat av: Petra ♥

Det så riktigt nyttigt ut! :)

svar: man måste ha nån dag i veckan man får va lite onyttig på. Tror inte man orkar med det annars! :P

2010-01-11 @ 11:46:35
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0