Dagens träning

Idag blev det vilodag. Då passet igår gav mig sådan träningsvärk att jag knappt kan sätta mig på toa.
Ni vet vägen ner till sittande position är en p i n a!

Update: Igår tog jag 15kg på ben kom jag på. Tänkte ju att jag skulle köra xtra hårt och japp, som ni förstått, så har jag fått sota för det idag.

Dag 2 brukar ju vara den värsta träningsvärken så jag är lite nervös för vad morgondagen ska bjuda på.


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

Ajaj,Du kommer ju inte kunna gå =b Finns inget värre än träningsvärk.

2010-01-12 @ 20:57:38
Postat av: Elin renström=)

fin blogg =)

2010-01-12 @ 21:21:07
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0