Hjälp, jag är nervös!

Välkomstbrevet till stockholms universitet damp ner i brevlådan nyss.
Ska ju läsa en kurs, idrottspsykologi, nu till våren.  Start 2/2.
I väntat på att komma in på polishögskolan kan man kalla det.. Vill inte bara jobba utan vill känna att jag är påväg någonstans. Ska bli kul och börja med nått. Men samtidigt.
Usch vad nervös jag är.

Hur ska jag hitta? Kommer jag hänga med och förstå nått?
Allt man verkar ska ha gjort innan jag börjar. Registrera mig här och där, skaffa kurslitteratur osv osv..
Oj, nu pirrar det i magen =D



Skriv en rad!
Postat av: Sofia

Sv; Shiet, tack så jätte mycket! :D



Kunde inte undgå, så himla söt katt i din header! :D

2010-01-12 @ 18:00:48
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Ja, det blir en hel del gammal soul, lite pop och några ballader. Mycket Taylor Swift också, :)

2010-01-12 @ 18:10:09
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detsamma här. Va och tittade runt på kampus SU och KI idag. Ska registrera mig på torsdag. Vilken dag kommer du gå? Kommer nog finnas där en del antar jag =) KRam

2010-01-12 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0