Jag bara ler.

Är trött på allt gnäll om hur jävla kallt det är. Visst, det är kallt.
Men det är vinter och även om det nu inte har varit kallt och snö på dom senaste åren så betyder inte det att det ska vara så!
Det ska vara kallt!
Det ska vara snö!

&  jag njuter av varenda sekund!


Jag kommer på mig själv när jag går hem från jobbet. Går sakta för att inte komma hem för fort.
Tittar ner på snön som glittrar. Solen som skiner på dom snövita träden.
Jag kan inte göra annat än att le. Jag går och ler för mig själv.
Det ilar i tänderna, men vet ni vad? Det gör inget!

Jag älskar snö och vinter!
Gnäll ni, men har ni hellre slask än detta är ju frågan?


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0