Nu åker julen ut..

Är sjukt sen. Brukar några dagar efter julafton rensa ut all skit. Då är ju lixom julen slut, varför ha kvar julprylarna? Blir irriterad på människor som har kvar julstjärna och julbelysning typ till mars..
Alltså JULbelysning, JULstjärna.. Man hör ju lixom vad det hör till =D
haha.. jaja va ju inte detta jag skulle skriva ens ;)
Men iår har jag jobbat så mkt och tränat så har inte orkat få bort det.
Men älskling var så duktig och tog ut den sönderbarrade granen igår så jag får väl inte va sämre än att jag tar resten av skiten idag =D
Ska samt besegra diskberget som är ute i köket.
& sedan gå och träna ben.

JÄVLAR vilken rolig start på denna söndag?! =D haha.

Sista julmysbilderna för denna gång:)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0