Paradise hotell.

Cimon åkte ut. Trist. Tyckte han var en av dom som förtjänade och vinna.
Såg hans "avskeds" film.. haha kolla på den. Så jävla roligt.
"jag ska lägga mig på rehab och fundera över om jag ens kan stanna i sverige". Klockrent!

Vad har hänt med christoffer? Han skulle ju vinna skiten för att han är så jävla schysst kille.
Sen går han in sista delen innan finalen och raserar hela ens bild av honom?
Trodde han gillade anneli på riktigt. Så hånglar han med jackie, greta och erika.
Äckel greta och äckel erika. Ingen av dom 2 är värdiga vinnare.

Jaja, nu har jag fått avreagera mig lite =D haha.
Att det kan få en så jävla uppspelt och irreterad.

Nå, värdig vinnare eller inte?

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0