Perfekta löparlåten.

Gör ni som jag och letat och provar olika låtar som är bra att springa till?
Är svårt att hitta en låt som verkligen peppar en hela tiden, blir oftast ett litet lugnare medelparti osv.
Men, nu har jag hittat den ultimata springarlåten.
Tro mig att jag är lycklig då springa är det jobbigaste jag vet =D

Prova att springa till den här och jag lovar att den sporrar er till max! =D


Skriv en rad!
Postat av: Maja

Erik är bra :D



haha, jag har inte sätt hela vägen dit än, men kommer nog göra det, alla säger att den är jätte dålig så ...

2010-01-15 @ 10:19:55
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Elle

vi har varit tillsammans i snart ett år :) Sen träffades vi i några månader först innan vi väl var tillsammans:) Ni då? Usch det låter jobbigt med sånt avstånd! Det kan vara det att man blir sambo, man känner sig ansvarig för sin partner och de känns inte rätt att inte låta honom vara med, för sådana var några vänner till mig, och några är fortfarande tråkigt nog, dom kan nästan aldrig umgås eller hälsa på här där jag nu bor. Skittråkigt liksom, men en del människor glömmer sina vänner och bryr sig bara om sig själv och pojkvännen. Men jag håller med om vad du säger, visst det är avstånd, men de finns tåg och jag har gjort allt jag kan för visa polare och mer kan man inte göra. Man kan inte vara den enda som försöker umgås! Hehe det blir långa meddelande men det är bara trevligt :) Och jag förstår exakt vad du skrev :D Vad händer för dig idag? :)

2010-01-15 @ 10:32:30
URL: http://sarahemelieolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Så jäkla bra han är!

2010-01-15 @ 22:38:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0