Skönhetsbehandling

Godmorgon! Grått och trist väder ute.
Känns som om vintern är påväg bort eller är det bara jag som har den känslan?

Jag sitter och kollar in ansiktsbehandlingar. Fick en klocka i julklapp från axcent och till det fick man en skönhetsbehandling. Naajs =D
Vet bara inte när jag ska ha tid och klämma in detta, haha.

Har aldrig varit och fått en "riktig" ansiktsbehandling förut, nån som fått det?
Är det skönt? Obehagligt? Kan man lita på deras produkter?

Så man inte går därifrån med utslag i hela ansiktet ;)

ser ju iaf skönt ut på bilderna.


Skriv en rad!
Postat av: josefin

Okej, kul.



Åre är första gången, var på skidresa i Idre i 0:an, men det var 8 år sen, sen under gymnasiet besökte vi romme och kungsberget, varav 3 & 4 ¨r sen

2010-01-14 @ 10:37:29
URL: http://josefing.blogg.se/
Postat av: anna

kul med ansiktsbehandling :) jag har varit på en liten demo version typ, på en mässa, men det var skönt och man känner sig så fräsch efteråt :)



Svar: Nej, den blir inte min, lite för dyr, hehe!

2010-01-14 @ 10:49:05
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0