tröttmössa.

Är supertrött och superseg. Känns som jag kommer vara så hela veckan.
Igår åkte jag raka vägen hem och somnade på soffan. Blev även vila ifrån träningen.

Låg i sängen och kollade på idrottsgalan. Det var mycket bättre förra året, kanske beroende på bättre prestationer? Underhållningen med björn och robert gustafsson förra året var oxå svårt att slå.
Tycker inte att rätt person vann jerringpriset. Tyckte pristet skulle gått till zlatan.
Han är grym och har lyckats bli störst i världen. Alla vet vem zlatan är & han är känd för att han är bäst.
Jag vill oxå vara känd för att jag är bäst =D
Tycker även att prister till "årets låg" delades ut fel. är det några som var värda prister så var det u21! Dom gjorde en helt grym insats!

Jaja, inte mkt att orda om. Längtar redan till nästa år.. Då kanske vi får hylla handbollslandlaget? vem vet:)
Spännande handbolls Em startar ju ikväll 20.30. jag kommer sitta klistrad? Kommer du?

Nej, nu ska jag springa iväg och köra lunchrucsh!

Skriv en rad!
Postat av: Pernilla

Tack så mycket! Söt katt!!

2010-01-19 @ 15:14:37
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Louise Johansson

SV: Jaa jag kollade på de. Men det var inte så bra så jag bytte kanal när de var en halv timme kvar.

2010-01-19 @ 16:26:49
URL: http://louisejohansson.blogg.se/
Postat av: torin

sv: hehe ja..

täkner inte ljuga, så därför blir svaret: nej, och med dig? <3

2010-01-19 @ 19:08:44
URL: http://kklicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0