Men dö..

Gud vad jobbig du är!
Sluta stamma & skaka.. kan inte kolla när hon pratar. så nervös så de e sjukt!

Johanna Frändén, kommentator under vm i svt.


Skriv en rad!
Postat av: sarah

2010-06-15 @ 16:25:07
URL: http://ssaraahandersson.blogg.se/
Postat av: sarah

SV:oj,jag råckade skicka ett tomt, jaha men gud vad roligt, ja det är henne jag skriver om, pappas tjej det:)Hehe, vilket sammanträffande då.Jag ska hälsa så mycket, dem lär väl komma hem snart.:)

2010-06-15 @ 16:25:50
URL: http://ssaraahandersson.blogg.se/
Postat av: jenny

jättefin blogg :)

2010-06-15 @ 17:26:23
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Nick

Ja, det är ju helt klart att folk som har talfel inte bara ska förbjudas vara med i TV, utan även ska avrättas. Jag håller med dig Felicia Norman i Sumpan. Du verkar vara en tjej med huvudet på rätt plats.

2010-06-26 @ 20:55:21
Postat av: Nick

Och eftersom du inte kommer att förstå det annars är det bäst jag skriver ut det i klartext:



Jag var ironisk i min senaste kommentar. Jag tycker det är tråkigt att du inte förstår att hon har ett talfel och att anledningen att hon stakar sig inte är att hon är nervös utan att det är så hon pratar. Att du tycker att hennes talfel är skäl nog för att hon ska dö ("Men dö..") säger en del om vilken kärleksfull och intelligent person du är.



Ja oj, den där sista meningen var ironisk. Bäst att skriva ut det.

2010-06-27 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0