Another day has gone, i´m still all alone..

Haft en supertrevlig dag/kväll. Blev en skön promenad i härliga solen, satte oss på en bänk i solen och kollade lite på fåglar.. Haha jag smartskalle kläcker ur mig att svanen inte har öron.. haha. Fan, inga fåglar har visst öron. Hur hör dom då??
Slutade med middag och några glas vin/öl.. Mycket trevligt.
Saknat min vän och känns superskönt att ha han tbx :)

Kom hem och fick se en mindre rolig sak. Kändes verkligen. Blev lixom så verkligt på något sätt.
Är det såhär det ska kännas? varför? Var jag så pass redo? Eller kommer det komma som en smäll senare?

Jag känner mig ju,... lycklig?

Tror mkt är tack vare alla underbara vänner man har.
Som verkligen visar att dom finns där. Kanske inte pratar jämt. Men nu när man behöver dom så finns dom där och fångar upp en. Jag är lyckligt lottad!

Smack till er alla =D


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0