Dagens träning

Efter jobbpasset blev det direkt till gymmet och körde armar och bröst.
Skönt även fast jag kör mjukt nu när jag är sjuk och vilat några dar.

Så jävla underbart skönt och vara igång ordentligt med träningen. Tycker det är så jäävla roligt nu.
Kom fram en kille under passet och bröt på typ danska tror jag, haha sämst på norska och danska. Han sa att jag borde komma på hans pass nästa vecka.. Poweryoga?? hmm, nja vet inte riktigt om det är jag.
Men, kanske ska prova iaf bara för att han tog sig tiden att faktiskt gå fram och bjuda in en.

Nu blir de dusch & säng.

SMACK!

Kom på att jag glömt skriva om chokladprovningen, det får bli imorgon det.



Skriv en rad!
Postat av: eva

finis =)

2010-03-26 @ 11:58:41
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0