Första dagen..

Första dagen tbx till jobbet.
Första dagen som andreman.
Första dagen ensam hemma.
Första dagen jag lagar mat, till mig själv.
Första dagen jag kommer gå och lägga mig ensam.
Första dagen då jag tränar själv.
Första dagen då jag blev jag & du blev du.

Första dagen, det inte längre är du och jag.



Jag är stark! Jag måste fan få säga det. För jag har bevisat att jag kan själv.
& nu framöver kommer jag få visa för både andra och mig själv, att jag kan själv.

Var jätteskönt och vara tillbaka på jobbet igen. Saknat min underbara chef, så var kul och köra igång igen. :) Efter jobbet drog jag hem, lagade iordning middag och sen nu har jag varit på gymmet och kört spinning. Sen blev det lite mage och sen belönade jag mig själv med lite sol :)

Okej, nu blir det mkt bilder på mig.. Men, och? Det är min blogg, mitt liv & roligare än såhär är det inte ;)


Skriv en rad!
Postat av: Malin

Klart du är stark! Och det ska du säga till dig själv heeela tiden!! :) PUSS!

2010-03-08 @ 20:45:23
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0