När är det min tur?

Jag är så jävla trött på detta nu.
Ända sedan jag började träna i höstas så har jag gått och varit sjuk ungefär varannan vecka.
Orkar fan inte mer. Igår hade jag feber och idag ligger jag med något som liknar migrän.

Låt mig få vara frisk nu! Har inte tid eller ork till detta mer!!

Ceasar ligger och är sympati-sjuk med mig lr nått :) Men till skillnad från mig som inte alls kan sova på mitt på dagen så ligger han och toksover.

Först myste han i värsta kuddparadisen. Ser så orättvist skönt ut!

& nu har han byggt sig själv någon form utav koja. Undrar om han inte blir varm där inne? =D Kanske därför en tass får sticka ut, ni vet som man själv gör när de blir varmt under täcket, sticker ut ett ben;)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0