Stängpasset från helvetet..

Aldrig varit med om ett värre stängninspass. Fyfan säger jag bara.
I vanliga fall går jag hem 19.15/19.20, idag gick jag hem 20.15!!

Det innebär att jag alltså inte heller hann till gymmet som jag hade sett fram emot så mkt.
Ännu en tanke går till om jag inte trots allt ska byta till 24 seven istället, men nackdelen är att dom inte har pass. Jag går ju vanligtvis inte på pass men har ju på sista tiden börjat tycka det är riktigt roligt med spinning. Hmmm, ja. Tåls och tänkas lite på helt klart!

Mitt halsont från imorse släppte under dagen för att nu återkomma. ORKA!

Nu är jag bitter känner jag, men de får man. 1 april imorgon och var är våren!?


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0