You just have to looove life!

Underbara vårdag!

Långpromenaden med anna var riktigt skön och bubblade på så gick snabbt som tusan :)
Sen blev de och dra in till stan och möta upp lussan, ola och tindra. Vi drog oss vidare till söder där vi köpte me mcdonalds och satte oss på en filt och åt i solen.

Sen blev det en kall öl på snaps uteservering. Nu är det vår people!
Sophie anslöt oxå och det var så mysigt så jag njöööt varenda sekund. Ända fram tills det blev kallt som fan & mina tår var isbitar :)

Blev en titt i lite affärer oxå & två par nya sneakers. Alltså, min lön går raka vägen till dom.
5 nya par DENNA månad. Vart ska detta sluta? =D


Skriv en rad!
Postat av: Malin

Åh! Vafan flisan, du är som jag - ME LOVE! :D Fast jag kör ju inte 5 par sneakers, är ju mest pumps & stövlar :D

Och vanliga "låga" tygskor =)



Köpte asläckra på skopunkten för ngn vecka sen! finfinfina!!! PUSS! saknar dig.

2010-03-25 @ 22:41:12
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0