Man är numera Master =D

Jag gillart!

Har haft en underbar vecka med 2 härliga dagar på olika delar i sthlm och 4 dagar i italien.
Fullspäckat med information som hoppat in, och trängs nu med all tidigare kunskap, i mitt huvud.
Gänget har varit helt fantastiskt och alla är helt underbara människor =D

Sverige-tjeckien missade jag.. tur då jag förmodligen slagit sönder teven när jag insett att det var 5 sekunder som gjorde att vi inte möter ryssland i final imorgon.
Men, måste ändå medge att svenskarna gjort ett kanonjobb..  Många nya stjärnskott som till nästa år förmodligen har kunnat tajta ihop sig lite mer.
Får se om det blir bronspeng imorrn och ska bli kul och se när ryssarna kör över tjeckien! =D



Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0