Nu är det hårdträning som gäller!

Ni som tyckt jag tränat mycket tidigare lär få en chock nu.
Nu är det löpning varje dag som gäller.

Hör & häpna, lyssna alltså noga.. nu.. nu e ni nyfikna va?
amen, nuså, nu kommer det....

                                                 JAG ÄR ANTAGEN TILL FYSTESTEN!!!!

Haha, är helt sjukt.. Är helt jävla oinställd på detta. Det jag var inställd på var att inte gå vidare.
Detta har lett till att konditionen har jag inte tränat alls typ.. Har riktat alla träningspass åt styrka.
Nu är det dock dags att tänka om :P
Nu har det blivit löpning 2 dar i rad och gissa vad som står på schemat imorgon?

Superkul när man kommer jobba hur många timmar som helst om dagen och inte har en ledig dag i maj.. Då är ut och löpa PRECIS vad man är sugen på! doh.

Men, samtidigt så är det ju galet roligt. Jag är en av dom 2000 som gick vidare av dom 9000 som vi var från början. Det är ju mäktigt? lr? är det bara jag som tycker det? :D


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

För det första, Jag å gubben ska flytta ihop här i gnesta till nå större, för det andra, jo det är min underbara soffa ny sedan ett par månader, å för det tredje så är jag hemma :P

2010-05-08 @ 15:28:04
URL: http://louisevonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0