Träning träning träning..

Jobb jobb jobb.. Bara kämpa på =D
Snart, om 1 vecka exakt, blir det iaf mycket roligt avbrott =D Masterbaristautbildningen börjar.. yei!

Idag efter jobbet drog jag och bror till solnahallen och skulle träna. Kom dit vid 17 och det var upptaget till 18, så jävla typiskt.. Så vi drog hem, käkade mat och hamnade på soffan. Så grymt skönt.
Men, kl 18.30 var det bara att återgå till hallen.

Blev och nöta hinder.. Så sjukt läskigt högt. Är nog lite det som är spärren för mig.. För så länge jag har matta bakom så går det bra, men så fort den är borta så ser hindret mkt högre ut och det går inte alls lika bra.
Gjorde en supercrasch vilket resulterade i kraftig ryggsmärta, blå armbåge & en gapskrattande storebror!
Nu, i denna sits, så skrattar jag åt synen av att se honom ligga och asgarva.
Just då var jag inte glad!

Sen blev de och prova och lyfta upp patrik som faktiskt gick bra när jag hittade tekniken och sedan avslutade vi med löpning.

Imorrn är vi på´t igen!

Har börjat återfå kraftiga känningar i min höft.. det bådar verkligen inte gått.
Köra på och ignorera?


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0